ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ: 2314 017831  | ΩΡΑΡΙΟ 9.00 – 16.00

Μετράμε αντίστροφα για τα Χριστούγεννα. Ανακάλυψε τη συλλογή

  • Άμεση αποστολή

    Σε όλη την Ελλάδα

  • Επιστροφή προϊόντων

    Με άνεση κι ευελιξία

  • Store Pick-Up

    Δυνατότητα φυσικής παραλαβής

  • 24 ωρη εξυπηρέτηση

    Είμαστε πάντα δίπλα σας

Επικοινωνήστε μαζί μας.

Είμαστε κοντά σας για οποιαδήποτε απορία ή ερώτηση!

Ας μιλήσουμε!

Συχνές ερωτήσεις

Παραγγελίες

Πώς μπορώ να παραγγείλω προϊόντα από το ALIKO;

Μπορείτε να παραγγείλετε μέσω της ιστοσελίδας μας, επιλέγοντας τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και ακολουθώντας τα βήματα στο καλάθι αγορών.

Ποιος είναι ο χρόνος παράδοσης για τις παραγγελίες;

Ο χρόνος παράδοσης ποικίλει ανάλογα με την τοποθεσία σας και τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Γενικά, οι παραγγελίες παραδίδονται εντός 3-5 εργάσιμων ημερών.

Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από το φυσικό κατάστημα;

Ναι, προσφέρουμε τη δυνατότητα παραλαβής από το φυσικό μας κατάστημα. Απλά επιλέξτε την επιλογή "Παραλαβή από το κατάστημα" κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Τι κάνω αν το προϊόν που θέλω δεν είναι διαθέσιμο;

Αν το προϊόν που επιθυμείτε δεν είναι διαθέσιμο, μπορείτε να εγγραφείτε για ειδοποίηση μέσω email όταν επανέλθει σε απόθεμα. Επίσης, μπορείτε να ελέγξετε εναλλακτικές επιλογές στην ιστοσελίδα μας.

Επιστροφές και αλλαγές

Πώς μπορώ να αλλάξω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να αλλάξετε ή να ακυρώσετε την παραγγελία σας εντός 24 ωρών από την υποβολή της και εφόσον αυτή δεν έχει ήδη αναχωρήσει. Επικοινωνήστε με την υποστήριξη πελατών για να σας βοηθήσουμε.

Υπάρχει δυνατότητα επιστροφής προϊόντων;

Ναι, προσφέρουμε πολιτική επιστροφής εντός 14 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων. Τα προϊόντα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση και στην αρχική τους συσκευασία.

Πώς μπορώ να αλλάξω ένα προϊόν που αγόρασα;

Για να αλλάξετε ένα προϊόν, επικοινωνήστε με την υποστήριξη πελατών μας, εντός 14 ημερών από την παραλαβή και ακολουθήστε τις οδηγίες που θα σας δοθούν.

Μπορώ να αλλάξω το προϊόν μου στο φυσικό κατάστημα;

Ναι, μπορείτε να επιστρέψετε ή να αλλάξετε το προϊόν σας στο φυσικό κατάστημα, αρκεί να έχετε μαζί σας την απόδειξη αγοράς.

Τι κάνω αν το προϊόν που θέλω να αλλάξω είναι ελαττωματικό;

Αν το προϊόν είναι ελαττωματικό, επικοινωνήστε άμεσα με την υποστήριξη πελατών για να κανονίσετε την επιστροφή και την αντικατάστασή του.